Chovatelská stanice zlatých retrívrů

2019 - VÝSTAVY

31.12.2019 00:39

02/2019 - MVP BRNO

Letos i přes vyšší stupeň těhotenství jsem Darju přihlásila na MVP do Brna. Rozhodla jsem se jet na otočku vlakem. 

Darja si ve třídě otevřené vyběhala známku výbornou. 

 

05/2019 - KVR HUMPOLEC

Tentokrát jsem na této prestižní chyběla, ale Darču jsem přesto přihlásila. Díky parádnímu týmu jsem mohla Darju svěřit na oba dva dny. Logisticky mi vypomohla Hanka H., která se mi o mojí princeznu starala společně s Evou K. Darja měla zajištěné výborné handlerky - jeden den Annu M. od Homerka a na druhý den Barču B. Všem chci moc poděkovat, měla jsem krásný report a užila jsem si i na dálku tu fajn atmosféru ... i když Darja nedopadla dle mých představ, škoda toho VD. 

Darja z Vidoule - třída otevřená V / VD

 

10/2019 - KVR PRAHA DŽBÁN

Na tuto výstavu jsem se moc těšila, máme ji kousíček a je v moc pěkném areálu Kempu Džbán u Divoké Šárky. Bohužel počasí nám tentokrát nepřálo , od rána lilo a lilo. Byla zima a prostě nic moc nálada. Alespoň výsledky byly tentokrát moc příjemné. 

Darja z Vidoule - třída otevřená  V4

 

11/2019 - MVP PRAHA

Nedalo mi to a opět jsem přihlásila Darju na sobotní výstavu do Letňan. Tentokrát na českou rozhodčí p. Jindřichovskou. Nikdy jsem na ní nebyla, tak jsem chtěla vědět, jak posuzuje. Bohužel ani tentokrát Darča nebyla v typu paní rozhodčí. Odešla se známkou výborná bez pořadí. 

Darja z Vidoule  - výborná

Ale zúčastnily se tu 2 odchovy z vrhu E 

Expert z Vidoule - tentokrát na první výstavě zabodoval V2 res. CAC v mezitřídě

Ebbie z Vidoule - obdržela známku výbornou v mezitřídě. 

Kontakt

Ing. Lenka Lupková & Alena Lupková

lenka.lupkova@seznam.cz

Jirny (Praha - východ)

+420 739 037 102

Vyhledávání

         

VŠECHNY FOTOGRAFIE NALEZNETE ZDE:

lupeace.rajce.idnes.cz/

Zde můžete shlédnout veškeré fotečky našich zlatých retrívrů včetně našich odchovů. 

- naše fenky Belisa, Arabela, Aimee a Darča

- odchovy (štěňátka a již dospělá)

- psí akce (výcvikové pobyty, výstavy, zkoušky, výlety atd.)

© 2010 Editace stránek: L. Lupková

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode