Chovatelská stanice zlatých retrívrů

2018 - ZKOUŠKY, VÝCVIK

31.12.2018 22:12

08.04.2018 22:12 - Prokopův pohár

Máme za sebou výbornou akci pořádanou Výcvikem retrívrů v Praze. Přihlásila jsem naší Aimee do třídy seniorů, Darju jsem nechala doma, jelikož měla v tuto dobu zrovna hárat. Každopádně jsme si to Aimee mooc užiliy. Sice nepředvedla výborné výkony, dokonce se na jednu disciplínu vybodla :D ale jinak jsem na bábušku moc pyšná. Nicméně nás reprezentovala naše Deborka (Cristie z Vidoule) a ta se v její třídě OPEN opravdu neztratila. Její velmi početnou třídu vyhrála s plným počtem bodů. Jsem na Debču a Petra patřičně pyšná. Moc děkuji organizátorům a všem pomocníkům. Byl to super den, sešla se bezva parta, počasí bylo úžasné a první opékání buřtíků bylo fajn. Už se těšíme na další ;)  

 

19.05.2018 14:16 - Výcvikový pobyt Strmilov

Máme za sebou opět úžasný prodloužený víkend na Leštině. Vždy se tu sejde výborná parta lidí a pejsků. Tentokrát jsem vzala do výcviku obě holky naráz. Bylo to pro mě velmi náročné, jelikož jsem cvičila dá se říct v kuse :( ale stálo to za to. Moje psí seniorka Aimee byla úžasná, na výcvik šla s velkým elánem. Byla prostě šťastná, některé disciplíny ji šli hůř, ale  některé vyšvihla perfektně. Každopádně potvrdila, že nepatří do starého železa. Práce ji moc baví a tak si to moc užila. Darča je naše mladá psí puberťačka. Stále dopilováváme předávku a aporty, ale udělala velký pokrok. Zatím trénujeme jenom s dummy, spárky a chlupaťákama. Zvěř zatím jde stranou, teď je důležité dopilovat aportíky. Jelikož je to temperament, práce ji baví ....tak se moc těším na další cvičeníčko. Obě holky jsou moje šikulky. 
 

20.05.2018 14:15 - Cristie KPZ III. cena

Mezitím co jsem cvičila s Darčou a Aimee na výcvikáči v Leštině, tak naše Debbie (Cristie z Vidoule) bojovala na Podzimních zkouškách v Kunžaku. Debča došla PZ ve III. ceně, bohužel osudná ji byla vlečka ... kdy na závěr si pokazila přinášení. Únava se na zkouškách občas podepíše. Tak pevně věřím, že to není její poslední zkouška a bude dále pokračovat v loveckých dovednostech. Moc děkuji páníčkovi Petr Ruprich za přípravu, každopádně jde vám to skvěle...jste bezva tým

28.09.2018 11:46 - Canisterapie (Brázdimský statek)

Na začátku prodlouženého víkendu jsem vzala naše holky na jednu canisterapeutickou akci. Ředitelka Brázdimského statku nás pozvala na oslavu 80. narozenin paní Boženky. Již dříve měla zlatého retrívra, který ji stále moc chybí.  Domluvila jsem se s příjemnou paní ředitelkou, že rovnou vezmu obě naše holky Aimee a Darju. Mělo to být pro oslavenkyni překvapení. Aimee hrdě předala kytici. Oslavenkyně paní Boženka byla natolik dojatá, že i na slzičky došlo. Návštěva byla velmi příjemná a pro obě strany velkým přínosem. Všichni zúčastnění si naše fenečky moc užili. Dozvěděli se spoustu věcí i kolem chovu zlatých retrívrů, výcviku, canisterapie a všeho co je zajímalo. Aimee je canisterapeutický profík, ale u Darji jsem měla malinko obavy. Na dráhu CT pejska se teprve připravuje....čekají nás zkoušky, ale zvládla to na jedničku. Kdyby ubrala malinko temperamentu, bylo by to supeer. Jsem ráda, že se akce povedla a myslím, že v domově pro seniory v Brázdimském statku nejsme naposledy. 

14.10.2018 11:59 - Výcvikový pobyt Strmilov

Jako každý rok jsme nevynechali podzimní Výcvikový pobyt na Leštině. Letos jsme jeli v plném počtu s Aimee i včetně Darči, u které hrozilo hárání. Ale zadařilo se. Tímto bych moc chtěla poděkovat hlavní organizátorce a výcvikářce Evče P. za tak vydařený víkend. Všem výcvikářům Petře, Davidovi, Jiřince a přímo naší výcvikářce Haničce. Samozřejmě se tu sešla opět bezvadná parta lidí. Na výcvik dorazil Jirka s Nelinkou, nezklamali ani Rupríšci s jejich smečkou a mnoho jiných kamarádů. Počasí bylo ekcelentní ...no co víc si přát. Krásně jsme si zacvičili, sice to byl menší zápřah pro mě (paničku), ale stálo to za to. Aimee na svůj věk předvedla krásnou práci a je vidět, že ji cvičení prostě upírat nesmím. Darja má opět své pubertální období a začínáme od znova, ale to nám nevadí ... je mladá temperamentní fenka s úžasným nosem a chutí do práce. Jen má svojí hlavinku ;) já se prostě nevzdám :D jednou ty lovecké zkoušky prostě dáme !!!! Dííky všem bylo to moooc prima a za rok naviděnou ....

19.11.2018 12:25 - Darja složila canisterapeutický zkoušky

Tento víkend naše nejmladší fenka splnila velmi náročnou canisterapeutickou zkoušku. Nic jsem od toho neočekávala, nebyla žádná příprava. Nakonce Darja překvapila a zvládla těžkou část zkoušek tj. poslušnost velmi pěkně. U speciálních cviků to pro nás bylo náročnější, Darja není úplně vhodná na všechny druhy canisterapie a tak u pár těžkých disciplín měla velké rezervy. Polohování není úplně její parketa. Ale to nevadí, má na to věk a vše se může ještě doučit. Má před sebou velký kus práce ... teď už může do praxe a předávat tu svojí optimistickou náladu ;)


 


 

Kontakt

Ing. Lenka Lupková & Alena Lupková

lenka.lupkova@seznam.cz

Jirny (Praha - východ)

+420 739 037 102

Vyhledávání

         

VŠECHNY FOTOGRAFIE NALEZNETE ZDE:

lupeace.rajce.idnes.cz/

Zde můžete shlédnout veškeré fotečky našich zlatých retrívrů včetně našich odchovů. 

- naše fenky Belisa, Arabela, Aimee a Darča

- odchovy (štěňátka a již dospělá)

- psí akce (výcvikové pobyty, výstavy, zkoušky, výlety atd.)

© 2010 Editace stránek: L. Lupková

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode