Chovatelská stanice zlatých retrívrů

2017 - VÝSTAVY

31.12.2017 13:31

1) MVP Praha Letňany - Aimee V1 CAC - 19.04.2017

Dneska se konala MVP v Letňanech, váhala jsem, zda mám nějakou z mých holčin přihlásit na zahraničního rozhodčího Mr. Wim Wellen , NL. Nakonec jsem se rozhodla, že přihlásím pouze Aimee a Darju ještě kvůli hárání ne.

Aimee nás mile překvapila, ve svých 7 letech vyběhala V1 CAC a navíc má krásný posudek a to byl rozhodčí velmi přísný. V této třídě pracovní dal pouze 1x výbornou, VD nešetřil. Po roční výstavní pauze, je to moc hezká odměna

Nakonec nás mile překvapila panička od žluté holčičky Caren z Vidoule. Přišla se na výstavu ukázat, ale jen jako divák. Z Caren je nádherná psí dáma.

 

2) KVR a SVR Humpolec - 09.05.2017

Máme za sebou náročný víkend výstavního maratonu. Zúčastnili jsme se Klubové a speciální výstavy retrívrů v Humpolci. Jsem na holky moc pyšná. Sobota byla malinko slabší, jelikož Darja zlobila a nechtěla moc spolupracovat. Paní rozhodčí se moc líbila, ale za chování ji dala horší známku. V neděli jsem si Darču vzala na předvedení nakonec já a už byla mnohem hodnější. Aimee bohužel není ve výstavní kondici, potřebovala by malinko zhubnout. Každopádně si držela skvělé tempo i s mnohem mladší konkurencí. Mám z výsledků velkou radost, dostali jsme nádherné posudky od velmi přísných rozhodčích.
Klubová výstava retrívrů 6.5.2017 Junge: Mrs. Jane Wild (UK)
AIMEE VIA LATTEA (Abby Caritin sen x Pinkerly Quien Sabe) - working class - excelent (11)
DARJA Z VIDOULE (Aimee Via Lattea x Kassander of Bridge Four) - young class - very good (23)

Speciální výstava retrívrů 7.5.2017 Junge: Mr. Dan Erisson (SWE)
AIMEE VIA LATTEA (Abby Caritin sen x Pinkerly Quien Sabe) - working class - excelent 4 (9)
DARJA Z VIDOULE (Aimee Via Lattea x Kassander of Bridge Four) - young class - excelent (15)

Velké díky patří holkám Lucii Janešový a Zuzce Tíkalový za sobotní předvedení našich holek. Moc si toho vážím.

 

3) KVR Konopiště Darja CAJC, BOJ a Aimee res.CAC - 28.05.2017

Je za námi další Klubová výstava retrívrů RK, která se každoročně koná na Konopišti. Jsou zde vždy pozvaní špičkoví rozhodčí ze zahraničí. Jelikož nám to letos vyšlo, tak jsem přihlásila obě naše holky. Darja se prezentovala ve třídě mladých, kde je jako vždy velmi nacvakáno. U Aimee jsem přemýšlela kam ji přihlásím, zvažovala jsem i třídu čestnou páč už nám o nic nejde, ale rozmyslela jsem se a dala jsem ji ještě do pracovní třídy. Musím uznat, že jsem obě feňule vůbec na výstavu nepřipravovala. Ostřihala jsem jen to nejnutnější a koupání šlo stranou. A jaké bylo naše překvapení ....co přeekvapení, ale velký šok !! Darja dostala výbornou a šla do užšího výběru 5 fen, což byl pro nás velký úspěch. A to nejlepší nakonec .... když se úžasná paní rozhodčí  rozešla a šla přímo k nám. Darča vyhrála velmi početnou třídu mladých. Vyhrkly mně slzy, tohle jsem opravdu nečekala. A to jsme ještě neskončili. Po velmi dlouhém čekání se dostala na řadu třída pracovní. Vzala jsem Aimee a šly jsme se hezky předvézt. Aimee není opravdu ve výstavní kondici, má kudrnatou srst a menší nadváhu. Ale musím uznat, že se v konkurenci mladých fen neztratila. Běhala nádherně a vesele se prezentovala. Paní rozhodčí ji nakonec dala na bednu vítězů. Krásné druhé místo V2 res. CAC. To jsem též nečekala. A to ještě nebyl konec .... čekalo nás na závěr soutěž o nejlepšího jedince plemene a nejlepšího mladého psa. Do  užšího výběru BOBa nakonec šla krásná veteránka a nejlepší pes. Nás čekalo ještě jedno milé překvapení. Darča soutěžila s mladým krásným pejskem a nakonec si obě rozhodčí získala svojí rebelskou povahou. A odjížděli jsme s titulem BOJ. Byl to parádní den .... plný emocí a úspěchů. dííík holky

Rozhodčí:     male: Mrs. Ruth Turner, UK
                   female: Mrs. Fiona Clarkson, UK

AIMEE VIA LATTEA - výborná 2, res. CAC (pracovní třída) /8/

DARJA Z VIDOULE - výborná 1, CAJC, BOJ (třída mladých) /24/

 

4) NVP Klatovy - 03.07.2017

Tak je za nami další NVP Klatovy. Jezdíme sem velmi rádi, ale letos nás výstava moc nebavila. Nejdřív malá komplikace na dálnici, tudíž velké zdržení. Dále počasí, jak na houpačce ... jednou vedro, jednou silný vítr a nakonec déšť. Každopádně takto jsme s holkama dopadli u p. Z. Jílkové:
Darja z Vidoule - tř. mladých (výborná) - prý musí ještě dospět, má menší hlavinku a je drobnější ;) to by člověk neřekl, když je jí rok!
Aimee Via Lattea - tř. vítězů (výborná 4) - od paní rozhodčí byla moc pochválená za kondici v těhlech letech, holčina zhubla a je prý perfektně osvalená.
Fotky žádné nemáme, zapomněly jsme foťák a panička odmítala i fandit u kruhu natož fotit

5) NVP Mladá Boleslav - 15.07.2017

Tentokrát jsem udělala velkou chybu a přihlásila naší Darju na Národní výstavu psů do Mladé Boleslavi. Dokonce jsem doporučila i mému odchovu, aby jeli také. Máme to kousek od nás, tak jsem vyrazila. Bohužel velké zklamání z posuzování. Nejsem člověk, co se hned uráží když můj pes dostane špatnou známku nebo nevyhraje. Ale tentokrát si myslím, že to hodně přepálil. Najít na mladé feně nedostatky, které opravdu nemá ...jen kvůli kamárům je spíš smutné. Nakonec jsem se dozvěděla, že Darča má strmou lopatku a špatný běh, no když to říká "odborník" :( musím říct, že Darja se krásně předvedla, nezlobila a o to víc mě to mrzí !!! Bohužel to nebylo to nejhorší, co nás tam potkalo. Naše Connie z Vidoule "Nelča" byla nahlášeno do třídy otevřené. Je to vyrovnaná tříletá fena, ale to co jsem viděla ... jakou negativní reakci měla na pana rozhodčího, to už i na mě bylo příliš. Ona nebyla jediná, několik fen na něj reagovalo obdobně. S tímto jsem se setkala jen jednou u své druhé feny a teď podruhé u Nelči. A nechci, aby už jsem tohle někdy zažila. Panická hrůza, útěk z kruhu .... no děs. Prostě to nebyl náš den ... škoda vyhozených peněz a ztráty drahoceného času !!! Ale jsem velmi ponaučená a na Ing. Kordovi už mě nikdy nikdo neuvidí...pokud se nenaučí jednat fér.

Darja z Vidoule - VD

Connie z Vidoule - ostoupila

 

6) KVR Třeboň - 20.08.2017

Máme za sebou Klubovou výstavu retrívrů v Třeboni. Přihlásila jsem naše obě holky, Aimee naposled ve třídě pracovní a Darju do třídy mladých. Na výstavě bylo poměrně málo psů, tak to alespoň rychle utíkalo. A jak jsme dopadli u italského pana rozhodčího Alessandra Zeppi ?

Aimee Via Lattea - třída pracovní - VÝBORNÁ 3 (5) / bohužel Aimee škodí malá nadváha, ale i tak se neztratí. Myslílm, že poslední výstavu zvládla se ctí.

Darja z Vidoule - třída mladých - VÝBORNÁ 2 (5) / Darča je bohužel momentálně naprosto bez srsti a tím působí i huběněji.

Jinak obě dostaly nádherné posudky.

 

7) KVR HRANICE NA MORAVĚ - 03.09.2017

V sobotu jsme měli naplánovanou Klubovou výstavu retrívrů až v Hranicích na Moravě. Darča byla přihlášená do třídy mladých, bohužel je teď momentálně bez srsti. Odnesli jsme si sice krásný posudek, ale známku velmi dobrá 4. Ale alespoň dal u mladých fen nějaké výborné, u pejsků tam známka výborná vůbec nebyla :D

 

8) MVP PRAHA - 06.11.2017

Máme za sebou další výstavní maraton. Tentokrát u nás v Praze. Byla přihlášena naše nejmladší Darja a v neděli náš odchov Neli (Connie). V sobotu byla pozvaná finská rozhodčí, na kterou se přihlásilo celkem 124 zlatých retrívrů. Trošku jsem trnula, jak s Darčkou dopadneme. Nakonec jsme dostali nádherný posudek a známku výbornou, dokonce jsme se dostaly s Darčou do užšího výběru na 5.- 6. místo. Naše holčina je čerstvě po druhém hárání, začíná teprve nasrsťovat a je ještě drobek. Začíná se i hezky prezentovat a podědila po mamče nádherný pohyb.

Druhý den byla pozvaná polská rozhodčí, na kterou se přihlásilo celkem 100 GR. Byla jsem malinko překvapena jejím přístupem ke psům a z posuzování. Pejsky letmo zkoukla, zkontrolovala skus a lopatku a to bylo vše. Posudky se tentokrát nekonaly. Nastoupila jsem s naší Darčou, která moc hezky spolupracovala. Bohužel díky neschopné vedoucí kruhu, jsme nenastoupily do užšího výběru výborných. Čekaly jsme u kruhu až nás vyzvou a najednou fenky už stojí u čísel v pořadí. Jo i to se občas stává, šla jsem si pro desky s tím, že asi máme VD a nakonec zjištění, že máme výbornou. Fakt super .... no co nadělám. Dámám v kruhu jsem vynadala, že jsou neschopné a že by mohly příště čísla hlásit , tak aby se dostavily všechny výborné. No prostě bordel. No ještě mě čekalo vystavování s naším odchovem. Nelinka je hezká fenka, dokonce  začala semnou spolupracovat. Je malinko závislá na páníčkovi, ten se musel jít schovat. Nelča není výstavní profík, ale má hezké proporce a i pohyb. Jen by se musela vychodit na výstavách. V otevřené třídě bylo podstatně méně fen, tak nebyly takové zmatky. Connie si odnesla známku výbornou.

DARJA Z VIDOULE            - SOBOTA (TŘÍDA MLADÝCH - VÝBORNÁ)

                                      - NEDĚLE (TŘÍDA MLADÝCH - VÝBORNÁ)

CONNIE Z VIDOULE          - NEDĚLE (TŘÍDA OTEVŘENÁ - VÝBORNÁ)

 

 

 

 

 

 

 

Dneska se konala MVP v Letňanech, váhala jsem, zda mám nějakou z mých holčin přihlásit na zahraničního rozhodčího Mr. Wim Wellen , NL. Nakonec jsem se rozhodla, že přihlásím pouze Aimee a Darju ještě kvůli hárání ne.

Aimee nás mile překvapila, ve svých 7 letech vyběhala V1 CAC a navíc má krásný posudek a to byl rozhodčí velmi přísný. V této třídě pracovní dal pouze 1x výbornou, VD nešetřil. Po roční výstavní pauze, je to moc hezká odměna

Nakonec nás mile překvapila panička od žluté holčičky Caren z Vidoule. Přišla se na výstavu ukázat, ale jen jako divák. Z Caren je nádherná psí dáma.



Více zde: https://chs-zvidoule.webnode.cz/news/mvp-praha-letnany-aimee-v1-cac/

Dneska se konala MVP v Letňanech, váhala jsem, zda mám nějakou z mých holčin přihlásit na zahraničního rozhodčího Mr. Wim Wellen , NL. Nakonec jsem se rozhodla, že přihlásím pouze Aimee a Darju ještě kvůli hárání ne.

Aimee nás mile překvapila, ve svých 7 letech vyběhala V1 CAC a navíc má krásný posudek a to byl rozhodčí velmi přísný. V této třídě pracovní dal pouze 1x výbornou, VD nešetřil. Po roční výstavní pauze, je to moc hezká odměna

Nakonec nás mile překvapila panička od žluté holčičky Caren z Vidoule. Přišla se na výstavu ukázat, ale jen jako divák. Z Caren je nádherná psí dáma.



Více zde: https://chs-zvidoule.webnode.cz/news/mvp-praha-letnany-aimee-v1-cac/

Dneska se konala MVP v Letňanech, váhala jsem, zda mám nějakou z mých holčin přihlásit na zahraničního rozhodčího Mr. Wim Wellen , NL. Nakonec jsem se rozhodla, že přihlásím pouze Aimee a Darju ještě kvůli hárání ne.

Aimee nás mile překvapila, ve svých 7 letech vyběhala V1 CAC a navíc má krásný posudek a to byl rozhodčí velmi přísný. V této třídě pracovní dal pouze 1x výbornou, VD nešetřil. Po roční výstavní pauze, je to moc hezká odměna

Nakonec nás mile překvapila panička od žluté holčičky Caren z Vidoule. Přišla se na výstavu ukázat, ale jen jako divák. Z Caren je nádherná psí dáma.



Více zde: https://chs-zvidoule.webnode.cz/news/mvp-praha-letnany-aimee-v1-cac/

 

Kontakt

Ing. Lenka Lupková & Alena Lupková

lenka.lupkova@seznam.cz

Jirny (Praha - východ)

+420 739 037 102

Vyhledávání

         

VŠECHNY FOTOGRAFIE NALEZNETE ZDE:

lupeace.rajce.idnes.cz/

Zde můžete shlédnout veškeré fotečky našich zlatých retrívrů včetně našich odchovů. 

- naše fenky Belisa, Arabela, Aimee a Darča

- odchovy (štěňátka a již dospělá)

- psí akce (výcvikové pobyty, výstavy, zkoušky, výlety atd.)

© 2010 Editace stránek: L. Lupková

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode