Chovatelská stanice zlatých retrívrů

2017 - ZKOUŠKY, VÝCVIK

31.12.2017 13:46

1) Víkend 8.-9. 4. 2017

Tento víkend byl pro nás i pro naše odchovy velmi náročný.

Já jsem se v sobotu s Aimee zúčastnila nejprve canisterapie v Odlehčovacím centru na Praze 7 a následně jsme prezentovali organizaci Aksen v rámci Veletrhu For Pets & AKtiv 55+ & For Kids atd. Zde jsme společně s naší psí kolegyňkou Annie a Šárkou prezentovali u stánku canisterapii v praxi. Na tu naší treperendu jsem nesmírně pyšná, zvládla na veletrhu 4 hodinky naprosté profesionální práce. Holky přitáhly především pozornost dětiček. Škoda, že se nemohla zúčastnit naše nejmladší Darja, která momentálně hárá. Určitě by si akci moc užila.

Dále se v sobotu konalo 3. MČR retrívrů v Obedience, kde se prezentovala i naše Debborka (Cristie z Vidoule). Ta si se svým páníčkem ve třídě OB 1 vysloužila krásné 1. místo.

V neděli se konal Prokopův pohár (soutěž od Výcviku retrívrů v Praze), kde nás prezentovaly dvě naše holčiny Debbie & Candy. Ani tedy se holky vůbec neztratily, Debbie (Cristie z Vidoule) ve třídě OPEN získala krásné 3. místo a Candy z Vidoule došla s paničkou a umístila se na 9. místě ve velké konkurenci. Mám z vás velkou radost.

Byl to moc příjemný přesto náročný víkend.



Více zde: https://chs-zvidoule.webnode.cz/news/vikend-8-9-dubna/

Tento víkend byl pro nás i pro naše odchovy velmi náročný.

Já jsem se v sobotu s Aimee zúčastnila nejprve canisterapie v Odlehčovacím centru na Praze 7 a následně jsme prezentovali organizaci Aksen v rámci Veletrhu For Pets & AKtiv 55+ & For Kids atd. Zde jsme společně s naší psí kolegyňkou Annie a Šárkou prezentovali u stánku canisterapii v praxi. Na tu naší treperendu jsem nesmírně pyšná, zvládla na veletrhu 4 hodinky naprosté profesionální práce. Holky přitáhly především pozornost dětiček. Škoda, že se nemohla zúčastnit naše nejmladší Darja, která momentálně hárá. Určitě by si akci moc užila.

Dále se v sobotu konalo 3. MČR retrívrů v Obedience, kde se prezentovala i naše Debborka (Cristie z Vidoule). Ta si se svým páníčkem ve třídě OB 1 vysloužila krásné 1. místo.

V neděli se konal Prokopův pohár (soutěž od Výcviku retrívrů v Praze), kde nás prezentovaly dvě naše holčiny Debbie & Candy. Ani tedy se holky vůbec neztratily, Debbie (Cristie z Vidoule) ve třídě OPEN získala krásné 3. místo a Candy z Vidoule došla s paničkou a umístila se na 9. místě ve velké konkurenci. Mám z vás velkou radost.

Byl to moc příjemný přesto náročný víkend.

 

2) Číměř výcvikový pobyt - 31.5. - 4.6.2017

Tento rok jsme se vydali společně já s Darjou a Dita s Candy na jarní výcvikový pobyt pořádaný Ivou Mařikovou. S Darjou jsem byla ve skupince začátečníků připravující se na OVVR, kde nás měla na starosti Zuzka R. Dita s Candy se již připravovaly na disciplíny vyšších loveckých zkoušek pod vedením Jirky D. Počasí nám přálo a my jsme si to pořádně užily. Obě holky byly moc šikovné. Už se těšíme na další rok.

 

3) NÁCVIKY NA OVVR - 03.09.2017

V neděli jsme se přihlásili na nácviky na OVVR. Byla jsem zvědavá , jak nám to půjde. Dorazila i naše Nelinka (Connie z Vidoule), která půjde za 14 dnů na zkoušku OVVR s námi. Nelča mě mile překvapila, dostala velkou pochvalu od rozhodčího - že byla nejlepší ze skupiny a je opravdu vlohová. Darča v rámci možností fungovala a zkoušky by zvládla. Překvapila mě u aportu z vody, kdy přišla ke mně a držela téměř s předsednutím. U aportu na suchu, musel být dán ještě jeden povel. Nu musíme trénovat poslušnost, jeliKož je to zlobík zlobivej. No uvidíme za dva týdny ... nic nás netlačí, buď to vyjde a nebo ne. A jaro to jistí ;)

 

4) OVVR Kařez - 17.09.2017

O tomto víkendu holky Neli a Darja absolvovaly psí maturitu (zkoušku OVVR). Neli (Connie z Vidoule) potřebovala poslední důležitou podmínku k chovnosti. Zkoušky dokončila v I. ceně a to na krásných 208 bodů (samé 4). Dostala velkou pochvalu od rozhodčího. Je moc šikovná a vlohová holčička. Jinak Darča bohužel zkoušky nedokončila. Pokazila aport v terénu , no prostě se na mě vykašlala a šla si hrabat myši :( ale jinak ve všech disciplínách šla jinak v samých 4. Nás čas netlačí, jen jsme si je chtěli zkusit a doufám, že na jaře reparát uděláme. Trošku zapracujeme na poslušnosti, tam máme velké mezery :) Páníčkovi od Nelinky moc děkuji, že se do toho vrhli s vervou. Udělali velký pokrok a moc je chválím.

 

5) Strmilov výcvikový pobyt - 12 - 15.10.2017

Jako každý rok jezdíme na výcvikový pobyt do Strmilova od Výcviku retrívrů v Praze. Tentokrát jsem měla nahlášenou Darju a Aimee, že si holky zacvičí. Kvůli několika příhodám jsem musela celý program a účastníky překopat. Darja začala hárat, do toho se nakazila psinkovým kašlem. Tak jsem zvažovala, že vyrazím s Aimee a vezmu sebou její dcerku Candy. Nakonec jsem vše přehodnotila a Aimee raději nechala doma, aby případně nikoho nenakazila. Jela jsem tedy pouze s Candy, která mě moc mile překvapila. Fenka je velice chuťová a šikovná. Krásně semnou spolupracovala. Jen škoda, že už to nemůže zúročit na nějakých zkouškách. Opět se tu sešla bezva parta, naše skvělá výcvikářka Hanička nás opět krásně potrénovala a mnoho naučila. Počasí nám vyšlo parádně, prostě vše na jedničku. Už se těšíme na další rok.

 

6) OVVR Kařez - 29.10.2017

Na závěr roku jsem se hodně rozhodovala, zda mám Darju ještě přihlásit na zkoušku OVVR. .

I přes předpovědi počasí jsme se odhodlali na zkoušky OVVR do Kařezu. Darja po hárání začala venku krásně poslouchat, tak jsem doufala, že mě mile překvapí. Zkoušky sice nakonec došla s odřenýma ušima, no prostě mě opět vypekla na aportu v terénu :D ! I ta poslušnost taky stála zaprd. Nu co nadělám, je to mladá temperamentní puberťačka, která ještě stále umí pozlobit. Vím, že je velice vlohová i šikovná a tak doufám, že se mi podaří to taky někdy zužitkovat. Příští rok nebudeme zahálet a zkusíme se posunout o krok dál. Zapracujeme na poslušnosti.

Každopádně tímto Darja v 16-ti měsících splnila poslední podmínku chovné fenky (ještě zbývá poslední tj. věk 18 měsíců). Na štěňátka se ještě nechystáme, vzhledem k tomu, že je sama stále ještě dítě. Ale jsem moc ráda, že nám to vyšlo ve všech směrech - povedla se exteriérově, povahově, zdravotně a i vlohově.

 

 

 

 

 

 

Kontakt

Ing. Lenka Lupková & Alena Lupková

lenka.lupkova@seznam.cz

Jirny (Praha - východ)

+420 739 037 102

Vyhledávání

         

VŠECHNY FOTOGRAFIE NALEZNETE ZDE:

lupeace.rajce.idnes.cz/

Zde můžete shlédnout veškeré fotečky našich zlatých retrívrů včetně našich odchovů. 

- naše fenky Belisa, Arabela, Aimee a Darča

- odchovy (štěňátka a již dospělá)

- psí akce (výcvikové pobyty, výstavy, zkoušky, výlety atd.)

© 2010 Editace stránek: L. Lupková

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode